Universe

  • ۰
  • ۰

زدم همه ی نظرا رو پوکوندم :-| اصلا توجه نکردم دارم حذف می کنم فکر کردم دارم تایید می کنم خیر سرم :-|

حالا اگه میشه باز کامنت بذارین ببینم کی هست کی نیست!

شما بذارید رو حساب خستگی من می ذارم رو حسابِ حواس پرتی مثلا.

الان به دلیل تغییراتِ فیزیولوژیکیِ دچار ضعف اعصاب شدم و الان همه چی رو مخمه! من جمله نبودنِ این عمو مشتاقِ عزیز که عدل زمانی که من می خوامش نیست و زمانی که نمی خوامش هی میاد می گه: "هِی یونی، هو ایز ایت گویینگ؟" و هی من باید بگم: " آی ام وورکینگ آن ایت!" و اون بگه: " کول! گود دِی!"

+مثلِ این تازه به دوران رسیده ها که هنو عرقِ رسیدنشون خشک نشده==> بچه ها شما به یوتیوب دسترسی دارید؟ ندارید؟ عب نداره من موقعی که دچارِ این تغییراتِ خر می شم میرم یوتیوب، سرچ می کنم success و motivation و میشینم پای دیدنش. مثلِ غذا می مونه. باید برای اینکه تو مسیر موفقیت بمونی خودت رو هی به روز رسانی! بکنی. مثلِ یه جور مدیتیشن...و جواب هم می ده. الانم که اصلا حالِ کار ندارم و خسته از دانشگاه اومدم خونه میخوام برم master chef قسمت آخرشو نگاه کنم کیف کنم اعصاب بشه به روح و روانم! والله!


  • ۹۴/۰۷/۰۸
  • Universe Hopeful

نظرات (۳)

لعنت خدا بر بلاگفا
رسیدنت بخیر به بلاگ
خداااااا قووووت.یونی
اقای همسر خوبن؟
خوشها بگذره در ره علم و توفیق

پاسخ:
ممنونم کومارِ عزیزم :-*
ممنون خوبه شکر خدا
من هم بهترین ها رو برات میخوام
آخ چه خوب بالاخره خبر دادی کجایی!
پاسخ:
injam azizam :-*
من اینستاتو ندارم
اگه عمومیه لطف کن 
ممنون
پاسخ:
Azizam address bloget chie?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی