Universe

  • ۰
  • ۰

بعد از 7 ماه ندویدن و وفاداری به مشی couch potato صفتی، آخر هفته ای تصمییین ( تصمیم همون) گرفتیم بریم بدویم. یه پارک خفن کشفیدیم کنار خونه که خیلی دویدن گاهِ خوبیه...خلاصه اینکه چقدر روحیه موحیه عوض شد و احساس می کنم که قشنگ عقل سالم در بدن سالم. فقط اینکه کلِ بدنم لهِ! تمام پایین تنه خام کرده و مثل پنگوئن راه میرم! وقتی میخوام از پله های یونی ( یونیورسیتی :دی) برم بالا پایین وضعیتیه ها...غیر قابل شرح!

زندگی در جریانِ...لحظه لحظه اش را می زی ام. آخ جان. 

+ من میام بیان تازه میفهمم تاریخِ شمسی رو. من خارجی ام. مثل من نباشید :-|. 

++ آیا 13 روز دیگه عیده؟

+++ جدی؟


  • ۹۴/۱۲/۱۷
  • Universe Hopeful

نظرات (۲)

فردا عیده. سال خوبی برات ارزو میکنم پر از رسیدن به هدف شادی سر زندگی سلامتی ..

اینجا رُ فراموش کردی دیگه فکر کنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی