Universe

  • ۰
  • ۰

من آخرِ جولای اومدم سیدنی دیگه. الان آخر اکتبرِ. کلِ یوم می شه 4 ماه سرپر. من دانشجوی ریسرچ هستم یعنی کلاس نداریم. باید بسرچیم و خودمون گلیمِ خودمون رو از آب بکشیم بیرون. اماااا یه ناخدا هست این وسط به اسمِ سوپروایزر که استرالیا پول میریزه تو شیکمش که کشتیِ تحصیلاتِ عالیهِ ما رو به مقصد برسونه! سوپروایزرِ من هم عمو مشتاقِ. کلاِ شخصیتِ گردی داره، یعنی زاویه دار نیست. ریلکسِ و هدف خدا از خلقتش این بوده که هی بره مسافرت و دانشجوهاش رو تو عسل غوطه ور کنه! ( خر و گل و این صحبتا!) 

دیروز به قولِ اینا میتینگ داشتیم بهم گفت داره میره "برلین" برای میتینگ و یه هفته نیست!

نشستم حساب کردم کلا دو ماه به زور حضور داشته تو دانشگاه.

+ من اصلا غرغرو نیستم. این خاطره ها فقط واسه اینه که "اگه" بتونم خنده بکارم رو لبای شما :-) جدی می گم. حالا خنده داره؟ :-))))

  • ۹۴/۰۸/۰۸
  • Universe Hopeful

نظرات (۳)

های یونی. خارج چطوره :) 
ببین من ادرست رو توی فیدلی دادم اما به روز میشی خبرم نمی کنه چی بی تربیته ها؟
دلم تنگ شده بود همینطوری سرچت کردم ببینم می نویسی یا نه دیدم اره نوشتی :) 
شاد باشی همیشه
پاسخ:
:دی
عزیزمی :-*
سرم شلوغه دوستی فقط آخر هفته ها می نویسم :-*
ای بابا ! تو اینجا بودی ما بی خبر بودیم؟؟؟

خوشحالم پیدات کردم ^_^
پاسخ:
آره الاااا
خبر دادم که تو خدابیامرز بلاگفا :-دی
کجایی یونی؟ چقدر کم پیدایی  دلمون تنگ میشه خب
:**
پاسخ:
عزیزمی...سرم خیلی شلوغه :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی