Universe

  • ۰
  • ۰

آی ام بک

سلامممم

پس از چندین ماهههه آی ام بک!

چقدر محیط بلاگفا رو بیشتر دوست داشتم و برای آپ کردن راحت تر بودم :-(

ببخشید بعضی از کامنت ها بی جواب موندن ( الان جواب می دم).

نمی دونم از چی بگم...یا چه جوری بنویسم...فقط اینکه انقدری اینجا سرم شلوغه که وقت واسه دلتنگی نیست چه برسه به وبلاگ اپ کردن و خوندن...گاهی فقط یه چک اینستاگرامی و فیسبوکی.

+ پدربزرگم فوت شد و روزی که رفتیم باهاش خداحافظی کنیم ( قبل از اومدن به استرالیا) یادمه که گفت: تا تو برگردی دیگه من مردم. چرا همه بچه ها و نوه های من دارن میرن؟ چرا باید اینجوری باشه؟ 

++ خوبیش این شد...الان بابابزرگ پیش خاله مهینه...ماییم که دلتنگیم :-(

  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • Universe Hopeful

نظرات (۳)

آخی... عزیزم... انشاا... خدا رحمتشون کنه :(
پاسخ:
ممنونم الای مهربون
روحشون شاد چقدر بدهههه رفتن و دیگه ندیدنشون...
کاس مینوشتی دلم برا نوشتنت تنگ شده
پاسخ:
دقیقا :-(
چشم...حتما می نویسم

اخرشُ چه تلخ گفتی یونیورس ......


+ من قبلاً واست کامنت گذاشتم؛ اما دوباره سلام :) !

پاسخ:
سلام به رویِ ماهت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی