Universe

  • ۰
  • ۰

بعد از مدت ها سلام!

چقدر دلم تنگِ نوشتن شده بود...دلم میخواست یه گریز به روزایی که ایران بودم بزنم و یادم بیاد چقدر بیکاری آزارم میداد و قدر پرمشغله بودنِ این روزامون رو بدونم! حیف باشه بلاگفا...

 دروغ نیست بگم در آنِ واحد چند تا موضوعِ خیلی کلیدی رو دارم می برم جلو! از تغییر دادنِ موضوعِ تحقیق گرفته نا دنبالِ خونه گشتن! این خونه ی فعلی خیلی خوب و مناسب بود :-). قیمتش یه کم گرون بود ولی به راحتی و آرامشش می ارزید. صاحب خونه داره میفروشتش.

 امروز رفتیم  یه خونه تو مرکز شهر دیدیم به قولِ "ب" دلم خواست بیام دست و پای این خونه رو ماچ کنم! چی بود؟ یه سوییتِ فسقلی کوچکتر از اتاقِ خواب این خونمون، کثیف و قیمتش هم 100 دلار بالاتر! مزیتِ داخل شهر و نزدیکیش به دانشگاه رو نخواستیم! ترجیح میدم روزی 2 ساعت از زندگیم صرفِ رفت و آمد بشه ولی خونم رو دوست داشته باشم :-)

6 ماهی شد اومدیم سیدنی و هنوز به صورت کامل جا نیفتادیم! هنوز کلی راه هست که باید بریم...تجربه ی جالبیه...آسون نیست ولی محیطِ آرومِ اینجا ارزشِ چالش های پیش رو رو داره...

زندگی قشنگِ...هرجا که باشی

  • ۹۴/۰۹/۰۵
  • Universe Hopeful

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی